Big Change in 2014!

04-01-2014 16:24

2013 was een jaar waarin voor mij al een erg grote verandering optrad. In verband met mijn eerste seniorstage van mijn studie fysiotherapie was ik, na 3 leuke trainingsjaren, namelijk gedwongen te stoppen bij SOTRA onder leiding van Johan Voogd. Dit betekende voor mij een volledig ander leefritme, waarin ik overdag stage liep en ‘s avonds nog moest trainen, zonder een groep om me heen.
2014 zou voor mij voornamelijk in het teken staan van afstuderen en hierna de zoektocht naar een baan, wat met de huidige ontwikkelingen binnen de fysiotherapie nog niet mee zou vallen. Mijn afstudeerstage zou ik gaan lopen bij Isokin in Apeldoorn. Dit plan werd echter behoorlijk in de war geschopt door een onverwachts telefoontje van Anton Engels, eigenaar van Fysiotherapie Zeeland, en tevens mijn oude trainer.
Anton had voor mij een aanbod waar je als fysiotherapiestudent in deze tijd alleen maar van kan dromen: een leuke en leerzame stageplek in zijn praktijk, met uitzicht op een baan!
Uiteraard zitten er aan dit aanbod ook wat nadelen verbonden, zo moet ik een andere erg leuke stageplek, bij Johann de Jong van Isokin, aan me voorbij laten gaan, en moet ik na 3 erg leuke en leerzame jaren Apeldoorn gaan verlaten.
Toch zou ik, zeker in deze tijd, wel gek zijn om niet in te gaan op zo’n aanbod. Fysiotherapiepraktijk Zeeland is een praktijk die precies past in mijn toekomstige droomplaatje op het gebied van fysiotherapie en is een plek waar ik als fysiotherapeut erg veel kan leren en mezelf kan gaan ontwikkelen.
Ook 2014 is voor mij dus nu al een jaar met een grote, en erg mooie, verandering. Vanaf eind januari ga ik ‘back to my roots’ in Middelburg waar ik een mooie (en Anton kennende ook een zware….) stageperiode tegemoet ga bij Fysiotherapie Zeeland.
Een tweede voordeel van deze kans is dat ik ook op het gebied van het hardlopen weer terugkeer bij mijn oude stal, onder leiding van Anton en Anjolie Engels. Op deze manier kan ik het hardlopen weer wat meer gaan oppakken en kan ik weer gaan afzien op Zeeuwse bodem samen met een leuke trainingsgroep.
Ik heb er zin in!